František Kubálek

Bachelor's thesis

Implementace algoritmů pro zpracování 2D mapy herní strategie v prostředí Unity

Implementation of Algorithms for Processing 2D Maps of Game Strategy in Unity
Abstract:
Cílem práce je v prostředí Unity provést návrh a implementaci vhodných algoritmů zjišťující oblasti těžební lokace v 2D-mapě herní strategie 'Mine World'. Součástí práce je porovnání složitosti těchto implementovaných algoritmů, ale také diskuse nad zvolenými datovými strukturami. V práci bude navíc dle možností provedena implementace algoritmů hledání žil a těžby zohledňující finanční náklady na prováděné …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Elektrotechnika a informatika / Applied Informatics

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.