Hodnocení osobního prodeje reklamního času rozhlasové stanice – Mgr. Bohdana KAŠPAROVÁ
Mgr. Bohdana KAŠPAROVÁ
Diplomová práce
Hodnocení osobního prodeje reklamního času rozhlasové stanice
PERSONAL SALES EVALUATION OF THE ADVERTISING TIME IN PRIVATE RADIO
Anotace:
Rozhlasovou komunikaci lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Rozhlasovou stanici reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita …víceAbstract:
Radio communication can be successfully implemented to the media-mix only when we use its strengths. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, but first of all with a kind of sales. Radio station is representing a sales consultant which is able to attract attention and be oriented to the problem solution. Sales team and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠPAROVÁ, Bohdana. Hodnocení osobního prodeje reklamního času rozhlasové stanice. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako nástroj motivace a hodnocení studentů
Hana Hanusová -
Význam komunikace, motivace a hodnocení ve výchově dětí mladšího školního věku se zaměřením na děti se specifickými poruchami chování.
Monika Puchnerová -
Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti.
Juliana Figurová -
Internetový obchod a doplňkový prodej na výdejních místech
Ondřej Pyclík -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Prodej zboží v obchodě
Lenka Špiková -
Prodej zboží v obchodě
Michal Mašek -
Prodej a spotřeba potravin prostřednictvím farmářských trhů
Dominika Vokáčová