Mgr. Bohdana KAŠPAROVÁ

Diplomová práce

Hodnocení osobního prodeje reklamního času rozhlasové stanice

PERSONAL SALES EVALUATION OF THE ADVERTISING TIME IN PRIVATE RADIO
Anotace:
Rozhlasovou komunikaci lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Rozhlasovou stanici reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita …více
Abstract:
Radio communication can be successfully implemented to the media-mix only when we use its strengths. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, but first of all with a kind of sales. Radio station is representing a sales consultant which is able to attract attention and be oriented to the problem solution. Sales team and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4946

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAŠPAROVÁ, Bohdana. Hodnocení osobního prodeje reklamního času rozhlasové stanice. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 04. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.