Mgr. Bc. Jana ŠPRTOVÁ
Master's thesis
Začínající učitel
Beginning teacher
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem začínajícího učitele. V první části se zaměřuji na vysvětlení teoretických východisek problematiky. Praktická část se opírá o výzkumné šetření, které bylo realizováno v průběhu mé učitelské praxe, po ukončení studia na VŠ od roku 2015-2018. K výzkumu využívám autobiografické zamyšlení nad rolí začínajícího učitele, sebereflexi mých pedagogických aktivit v průběhu učitelské …viacAbstract:
The thesis deals with the topic of a teacher - beginner. Its first part is focused on theory dealing with the aforementioned issue. The practical part is based on a research I conducted during my teaching practice following graduation in 2018. As a part of my research, I used an autobiographical reflection on the role of a novice teacher, self-reflection on my pedagogical activities during my teacher …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPRTOVÁ, Jana. Začínající učitel. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary Schools / UTIV-MGP
Práce na příbuzné téma
-
Školní připravenost se zaměřením na sociální dovednosti
Aneta ŠEBELOVÁ -
Sociální dovednosti pedagogických pracovníků a možnosti jejich podpory a rozvíjení
Eva Budská -
Sociální dovednosti speciálních pedagogů působících ve vzdělávání
Karolína HORKLOVÁ -
Profesní start začínajícího učitele
Zuzana BUŠINOVÁ -
Profesní start začínajícího učitele
Lucie KUČEROVÁ -
Příčiny opouštění učitelské profese začínajícími učiteli
Aneta Kladivová -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva