Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity – Bc. Ivo Andreáš
Bc. Ivo Andreáš
Bachelor's thesis
Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity
Development of game mechanics of the game World of Tanks from the point of view of the gaming community
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává celkový pohled na vývoj hry World of Tanks od jejího spuštění až po současnost. Mapuje milníky vývoje, dosažená ocenění a hráčské recepce v průběhu životního cyklu hry. Práce si pokládá otázku, jak ovlivňuje vývoj herních mechanik v čase reakce hráčské základny (150 mil. reg. uživatelů) a zároveň dopady změn na recipovanou hratelnost. Tyto poznatky jsou v práci doplněny …moreAbstract:
Bakalářská práce zpracovává celkový pohled na vývoj hry World of Tanks od jejího spuštění až po současnost. Mapuje milníky vývoje, dosažená ocenění a hráčské recepce v průběhu životního cyklu hry. Práce si pokládá otázku, jak ovlivňuje vývoj herních mechanik v čase reakce hráčské základny (150 mil. reg. uživatelů) a zároveň dopady změn na recipovanou hratelnost. Tyto poznatky jsou v práci doplněny …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sdm9d/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Reader: MgA. Vojtěch Vaněk
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Virtuální hráčské komunity: případová studie komunity hry Minecraft
Filip Šelong -
Utváření a reflexe genderových identit v herních světech české hráčské komunity MMORPG her
Lucie Pfeiferová -
Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
Filip Daňhel -
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková