Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity – Bc. Ivo Andreáš
Bc. Ivo Andreáš
Bachelor's thesis
Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity
Development of game mechanics of the game World of Tanks from the point of view of the gaming community
Anotácia:
Bakalářská práce zpracovává celkový pohled na vývoj hry World of Tanks od jejího spuštění až po současnost. Mapuje milníky vývoje, dosažená ocenění a hráčské recepce v průběhu životního cyklu hry. Práce si pokládá otázku, jak ovlivňuje vývoj herních mechanik v čase reakce hráčské základny (150 mil. reg. uživatelů) a zároveň dopady změn na recipovanou hratelnost. Tyto poznatky jsou v práci doplněny …viacAbstract:
Bakalářská práce zpracovává celkový pohled na vývoj hry World of Tanks od jejího spuštění až po současnost. Mapuje milníky vývoje, dosažená ocenění a hráčské recepce v průběhu životního cyklu hry. Práce si pokládá otázku, jak ovlivňuje vývoj herních mechanik v čase reakce hráčské základny (150 mil. reg. uživatelů) a zároveň dopady změn na recipovanou hratelnost. Tyto poznatky jsou v práci doplněny …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sdm9d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: MgA. Vojtěch Vaněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální hráčské komunity: případová studie komunity hry Minecraft
Filip Šelong -
Utváření a reflexe genderových identit v herních světech české hráčské komunity MMORPG her
Lucie Pfeiferová -
Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
Filip Daňhel -
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková