Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku – Lucie Vavrečková
Lucie Vavrečková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku
Customer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty podniku ETA a.s. Cílem je zjistit spokojenost zákazníků produktů mezi uživateli této značky. Na základě jejich spokojenosti nebo nespokojenosti navrhnout společnosti ETA a.s. opatření, jak zvýšit spokojenost s produkty těchto zákazníků. Práce je rozvržena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je obecně …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research of customer satisfaction with products of ETA company. The goal of it is to find customer satisfaction among the users of this brand. Based on their satisfaction or dissatisfaction, make an idea to ETA company how to increase customer satisfaction with these products. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Iveta Jančálková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAVREČKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/5rlosz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková