Návrh strategie pro nově vzniklé ubytovací zařízení – Anna Martinková
Anna Martinková
Bakalářská práce
Návrh strategie pro nově vzniklé ubytovací zařízení
Proposal of strategy for newly built accommodation facility
Anotace:
Martinková, A. Návrh strategie nově vzniklého ubytovacího zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Cílem této bakalářské práce je navrhnout strategii, která pomůže zvýšit pově-domí a návštěvnost a rozšířit využití vybraného ubytovacího zařízení. Byly prove-deny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a jako jedna z metod kvantitativního výzkumu bylo použito dotazníkové šetření …víceAbstract:
Martinková, A. Proposal of strategy for newly built accommodation facility. Bache-lor thesis. Brno: Mendel University, 2023. The goal of this bachelor thesis is to propose a strategy that will help increase awareness, attendance, and expand the use of the selected accommodation facility. The analysis of the external and internal environment were made and a question-naire survey was used as one of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
- Oponent: Jiří Duda, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
The emotional awareness and adaptive regulation of emotions as key factors in the etiology and course of eating disorders
Terézia Knejzlíková -
Characterizing key factors of Overall equipment effectiveness losses across Czech industry segments
Michaela Kozaňáková -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov -
Sleva jako marketingový nástroj v oblasti ubytovacích a gastronomických služeb
Marek Miškay -
Analýza prostředí hotelového zařízení
Jaroslava FERDOVÁ