Bc. Marek Miškay

Diplomová práce

Sleva jako marketingový nástroj v oblasti ubytovacích a gastronomických služeb

Discount as a marketing tool in the accommodation and gastronomy services
Abstract:
Object of diploma thesis “Discount as a marketing tool in the accommodation and gastronomy services” is a discount analysis from the discount providers and discount portals point of view and the possible use in praxis. First part of the thesis deals with the theoretical foundations describing the marketing tools and decision making from the behavioral sciences point of view. Second part of thesis deals …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Sleva jako marketingový nástroj v oblasti ubytovacích a gastronomických služeb“ je analýza zľavy z pohľadu poskytovateľov zliav a zľavových portálov a možnosti jej využitia v praxi. Prvá časť práce sa venuje teoretickým základom, ktoré popisujú marketingové nástroje a rozhodovanie človeka z pohľadu behaviorálnych vied. Druhá časť práce sa venuje analýze zvoleného segmentu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství

Práce na příbuzné téma