Návrh strategie pro nově vzniklé ubytovací zařízení – Anna Martinková
Anna Martinková
Bachelor's thesis
Návrh strategie pro nově vzniklé ubytovací zařízení
Proposal of strategy for newly built accommodation facility
Abstract:
Martinková, A. Návrh strategie nově vzniklého ubytovacího zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Cílem této bakalářské práce je navrhnout strategii, která pomůže zvýšit pově-domí a návštěvnost a rozšířit využití vybraného ubytovacího zařízení. Byly prove-deny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a jako jedna z metod kvantitativního výzkumu bylo použito dotazníkové šetření …moreAbstract:
Martinková, A. Proposal of strategy for newly built accommodation facility. Bache-lor thesis. Brno: Mendel University, 2023. The goal of this bachelor thesis is to propose a strategy that will help increase awareness, attendance, and expand the use of the selected accommodation facility. The analysis of the external and internal environment were made and a question-naire survey was used as one of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
- Reader: Jiří Duda, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
The emotional awareness and adaptive regulation of emotions as key factors in the etiology and course of eating disorders
Terézia Knejzlíková -
Characterizing key factors of Overall equipment effectiveness losses across Czech industry segments
Michaela Kozaňáková -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov -
Sleva jako marketingový nástroj v oblasti ubytovacích a gastronomických služeb
Marek Miškay -
Analýza prostředí hotelového zařízení
Jaroslava FERDOVÁ