Bc. Kristýna Zelenková

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY

Research Techniques of Customerś Content, Identification their Needs, Requirements, Anticipations and the Way its Aplications on specifications of Trades Control
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY“ analyzuje metody měření spokojenosti zákazníků ve společnosti DHL Express. Teoretická část vymezuje pojmy bakalářské práce, všeobecně vysvětluje jednotlivé metody výzkumu a následnou aplikaci výsledků do praxe. Praktická …více
Abstract:
The topic of the thesis is Research techniques of customer´s content, identification their needs, requirements, anticipation and the way its application in specifications of trade control. It analyzes the methods of measuring the satisfaction of customers in DHL Express Company. The theoretical part defines concepts of the thesis, clarifies the methods of the research and the subsequent application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 11. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance