Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY – Bc. Kristýna Zelenková
Bc. Kristýna Zelenková
Bakalářská práce
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY
Research Techniques of Customerś Content, Identification their Needs, Requirements, Anticipations and the Way its Aplications on specifications of Trades Control
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY“ analyzuje metody měření spokojenosti zákazníků ve společnosti DHL Express. Teoretická část vymezuje pojmy bakalářské práce, všeobecně vysvětluje jednotlivé metody výzkumu a následnou aplikaci výsledků do praxe. Praktická …víceAbstract:
The topic of the thesis is Research techniques of customer´s content, identification their needs, requirements, anticipation and the way its application in specifications of trade control. It analyzes the methods of measuring the satisfaction of customers in DHL Express Company. The theoretical part defines concepts of the thesis, clarifies the methods of the research and the subsequent application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mn1u9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2008
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELENKOVÁ, Kristýna. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků, očekávání a jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti XY}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/5rmyt9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Tereza Šrámková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová