Chovanie spotrebiteľa na trhu udržateľného odevného priemyslu – Bc. Martina Vatrtová
Bc. Martina Vatrtová
Diplomová práce
Chovanie spotrebiteľa na trhu udržateľného odevného priemyslu
Chování spotřebitele na trhu udržitelného oděvního průmyslu
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu udržitelného oděvního průmyslu. Cílem práce bylo identifikovat faktory, které působí na spotřebitele při nákupu oblečení. K získání primárních dat bylo využito dotazníkového šetření. Na vyhodnocování hypotéz byl použit Pearsonův chí-kvadrát test a k potřebám segmentace spotřebitelů shluková analýza. K naplnění cíle práce bylo také třeba rozebrat …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour in the market of sustainable clothing industry. The main goal of this work was to identify the factors that affect the consumer when buying clothes. A questionnaire survey was used to obtain primary data. Pearson's chi-squared test was used to assess statistical hypotheses and cluster analysis was used for consumer segmentation. In order to fulfil the …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá chovaním spotrebiteľa na trhu udržateľného odevného priemyslu. Cieľom práce bolo identifikovať faktory, ktoré pôsobia na spotrebiteľa pri nákupe oblečenia. K získaniu primárnych dát bolo využité dotazníkové šetrenie. Na vyhodnocovanie hypotéz bol použitý Pearsonov chí-kvadrát test a k potrebám segmentácie spotrebiteľov zhluková analýza. K naplneniu cieľa práce bolo tiež potrebné …víceKlíčová slova
pomalá móda oděvní průmysl chování spotřebitele udržitelnost textilní průmysl životní prostředí
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Martina Morávková, Ph.D.
- Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Chovanie spotrebiteľa na trhu zľavových portálov
Michaela Gažiová -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Tatiana Bachledová -
Vplyv kultúrnych predispozícií na spotrebné chovanie spotrebiteľa pri kúpe luxusných statkov na českom trhu
Barbora Nováková -
Chovanie spotrebiteľa pri výbere nákupného miesta s potravinami v Brne
Filip Kavoň -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Natália Smrečková -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Barbora Vanková -
Chovanie spotrebiteľa na trhu liehovín
Mária Ševčovičová