Etický kodex a návrh implementace ve firmě CENTR GROUP, a. s. – Bc. Iva ADAMÍČKOVÁ
Bc. Iva ADAMÍČKOVÁ
Master's thesis
Etický kodex a návrh implementace ve firmě CENTR GROUP, a. s.
Code of Conduct and proposal of implementation in the company CENTR GROUP, a. s.
Abstract:
V diplomové práci je zpracován projekt vytvoření etického kodexu a jeho implementace ve firmě CENTR GROUP, a. s. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy etika a morálka, podnikatelská etika, etické požadavky na pracovníky soukromých bezpečnostních služeb, etický kodex jako nástroj podnikatelské etiky a zásady implementace v podniku. Praktická část je zaměřena na analýzu etiky ve firmě CENTR GROUP …moreAbstract:
The thesis is the project of creating a code of ethics and its implementation in the company CENTR GROUP, Inc. The theoretical part explains the concepts of ethics and morality, business ethics, ethical requirements for employees of private security services, code of ethics as a tool of business ethics and principles of implementation in the company. The practical part focuses on the analysis of ethics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2010
Identifier:
15178
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMÍČKOVÁ, Iva. \textit{Etický kodex a návrh implementace ve firmě CENTR GROUP, a. s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5rqfpu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMÍČKOVÁ, Iva. Etický kodex a návrh implementace ve firmě CENTR GROUP, a. s.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 08. 2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Vnímání etiky a morálky ve společnosti 100% rework s.r.o. a její společenská odpovědnost vůči regionu
Renáta Hořáková -
Vývoj etiky v Atlanto-americké civilizaci od Sokrata do A. K. Sena
Eliška Sýkorová -
Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Jakub Smrček -
Marketingová strategie firmy AGROKOP CZ, a.s.
Miroslav Kuchařík -
Markertingová strategie vybrané firmy
Marcela Jarkovská -
Návrh marketingové strategie firmy Libor Suchý, autoprodejna
Michal Koch -
Specifika řízení rodinné firmy a jejich uplatnění v praxi
Zuzana Závětová -
Součinnost soukromých bezpečnostních služeb se službami Policie ČR
David Cibula