Vliv influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů – Malika Muratbekova
Malika Muratbekova
Bakalářská práce
Vliv influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů
The impact of influencers on social media on consumer’s purchasing behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu influencerů na sociálních sítích na nákupní chování spotřebitelů a identifikací faktorů ovlivňujících nákupní сhování na doporučení influencera. V teoretické části jsou vymezeny pojmy spojené se spotřebním chováním a influencer marketingem. Praktická část byla založena na analýze primárních a sekundárních dat. Na základě provedených analýz na závěr byly …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the exploring the impact of influencers on social media on the purchasing behavior of consumers and the identification of factors influencing the purchase behavior based on the influencer's recommendation. In the theoretical part, terms related to consumer behavior and influencer marketing are defined. The practical part was based on the analysis of primary and secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90036
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90036
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře
Natálie Jarošová -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Vliv influencer marketingu na spotřební chování
Dávid Srna -
Vliv influencer marketingu ve spotřebním chování teenagerů
Adéla Bulantová -
Vliv influencer marketingu na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů ve věku 13 až 18 let
Denisa Bendová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira