Bc. Dominika Cyříková

Bachelor's thesis

Interní marketing vybraného podniku

Internal marketing in selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou stavu interního marketingu zaměstnanců ve vybraném podniku. Cílem bakalářské práce je analyzovat stav interního marketingu vybraného podniku a formulovat doporučení a návrhy pro zlepšení interního marketingu. Teoretická část se zabývá základními východisky interního marketingu a jeho nástroji. Praktická část bude zaměřena na situační analýzu v podniku týkající se …more
Abstract:
The bachelor thesis scope is analysing the internal marketing status of the employees in a chosen company. The main objective is to point out suggestions and recommendations to improve the internal marketing status. The theoretical part is focused on the basic principles of the internal marketing status and the required tools how it can be improved. The practical part is analysing the company employees …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Lucie Meixnerová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Dagmar Svobodová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management