Interní marketing vybraného podniku – Bc. Dominika Cyříková
Bc. Dominika Cyříková
Bakalářská práce
Interní marketing vybraného podniku
Internal marketing in selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou stavu interního marketingu zaměstnanců ve vybraném podniku. Cílem bakalářské práce je analyzovat stav interního marketingu vybraného podniku a formulovat doporučení a návrhy pro zlepšení interního marketingu. Teoretická část se zabývá základními východisky interního marketingu a jeho nástroji. Praktická část bude zaměřena na situační analýzu v podniku týkající se …víceAbstract:
The bachelor thesis scope is analysing the internal marketing status of the employees in a chosen company. The main objective is to point out suggestions and recommendations to improve the internal marketing status. The theoretical part is focused on the basic principles of the internal marketing status and the required tools how it can be improved. The practical part is analysing the company employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/irh9u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Lucie Meixnerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Interní marketing vybrané firmy
Ančová Ančová -
Interní marketing vybrané firmy
Tamara Bořilová -
Interní marketing ve vybraném podniku
Sabina Koukolová -
Interní marketing a jeho možnosti redukce stresu zaměstnanců
Klára Odehnalová -
Interní marketing a zvyšování spokojenosti zaměstnanců ve vybrané organizaci
Petra Pozsgai