Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business – Wael Hannachi
Wael Hannachi
Diplomová práce
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Anotace:
This paper aims to showcase the development, execution and assessment of an online marketing strategy created for launching a new business and comment on its importance for companies’ survival. Through literature reviews about the topic of online marketing and a situational analysis of the company, the online marketing strategy for the launch of the start-up “Roost” was developed. There was a need …víceAbstract:
This paper aims to showcase the development, execution and assessment of an online marketing strategy created for launching a new business and comment on its importance for companies’ survival. Through literature reviews about the topic of online marketing and a situational analysis of the company, the online marketing strategy for the launch of the start-up “Roost” was developed. There was a need …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88050
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Mareš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88050
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing Strategy
Raksha Shrees -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová