Rozvoj geometrické představivosti prostřednictvím her – Bc. Lenka Charvátová
Bc. Lenka Charvátová
Diplomová práce
Rozvoj geometrické představivosti prostřednictvím her
The Development of Geometrical Imagination Through Games
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem prostorové představivosti žáků pátých tříd základní školy prostřednictvím her. Cílem diplomové práce je zjistit, jakou úroveň prostorové představivosti tito žáci mají a pomocí cíleného působení na některé z nich se pokusit ji rozvinout, dále zjistit jaký vztah mají tito žáci k matematice a geometrii. Práci tvoří tři stěžejní části. Jedná se o část teoretickou, která …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the development of geometrical imagination of the fifth grade students of the grammar school through games. The goal we want to achieve is to find out the level of students' geometrical imagination and through aimed activities to develop them and finally, to find out what is their relationship to mathematics and geometry like. This work is divided into three parts. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaroslav Perný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Charvátová, Lenka. Rozvoj geometrické představivosti prostřednictvím her. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Prostorová představivost, její podstata a rozvoj na středních školách
Barbora SOVÁKOVÁ -
Úlohy pro rozvoj prostorové představivosti
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Edukační média se zaměřením na rozvoj prostorové představivosti žáků 1. stupně ZŠ
Nela VALACHOVÁ -
Modely těles jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku
Kristýna Weberová -
Geometrie povrchu těles v softwaru GeoGebra jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u žáků ZŠ a SŠ
Jakub Zupko -
Rozvoj výtvarné tvořivosti, fantazie a prostorové představivosti u dětí předškolního věku prostřednictvím práce s keramickou hlínou.
Karla Schusterová -
Rozvoj rovinné a prostorové představivosti v mateřské škole
Tereza TICHOVÁ -
Rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku
Petra Kuklínková