Svatava Měrková

Bakalářská práce

1. Teoretická část - Vlastní tvorba v regionální televizi 2. Praktická část - Bez šance

Ad 2) Bez šance - dokumentární snímek o poválečném masakru na Švédských šancích na motivy pravdivých událostí Ad 2) Without chance - A Documentary Film about a Massacre on Švédské Šance After Second World War Based on a Real Story

1. Theoretical Part: Regional Television and Its Own Production 2. Practical Part: Without Chance
Anotace:
Teoretická část práce pojednává o vlastní tvorbě v regionální televizi, jejích možnostech i úskalích - konkretizováno na Televizi Přerov. Dokumentární snímek, který je výstupem praktické části bakalářské práce, vypráví o největším poválečném masakru u nás - o vyvraždění 265 Karpatských Němců, vracejících se po odsunu v roce 1944, zpět do vlasti, z pohledu hlavního hrdiny Pavola Molnara. Jeho výpověď …více
Abstract:
Teoretical part of my bachelor´s work is about regional television and its own production, about its possibilities and problems. Documentary film, which is a practical part od my bachelor´s work, is about one of the greatest post-war massacre in Czech republic. The main protagonist, Pavol Molnar, tells a story about a murder of 265 Carpatian Germans, returning after the expulsion in 1944 back to their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Zveřejnit od: 14. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Ludovít Labík, ArtD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Měrková, Svatava. 1. Teoretická část - Vlastní tvorba v regionální televizi 2. Praktická část - Bez šance. Zlín, 2014. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe