Porovnání konkurenčních obchodů metodou mystery shoppingu – Lenka STOKLASOVÁ
Lenka STOKLASOVÁ
Bachelor's thesis
Porovnání konkurenčních obchodů metodou mystery shoppingu
Comparison of competing shops using the mystery shopping technique
Abstract:
Předložená bakalářská práce pojednává o implementaci marketingové metody zvané "mystery shopping" v praxi. Provedený výzkum je realizován v konkurenčních obchodech se sportovním zbožím, a to konkrétně v obchodech Sportisimo, A3 Sport a Intersport. V první teoretické části se seznámíme s problematikou marketingu služeb, tedy jaké jsou jejich charakteristické vlastnosti a také jak vypadá rozšířený marketingový …moreAbstract:
The bachelor´s thesis deals with the implementation of the marketing method called mystery shopping in practice. The reseach was made in competitive sporting goods - Sportisimo, A3 Sport and Intersport. The first theoretical part describes the issue of service marketing like the characteristic features of that and how the marketing mix looks like. The second chapter is focused on the process of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STOKLASOVÁ, Lenka. Porovnání konkurenčních obchodů metodou mystery shoppingu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Markéta Kuncová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová