Lenka STOKLASOVÁ

Bachelor's thesis

Porovnání konkurenčních obchodů metodou mystery shoppingu

Comparison of competing shops using the mystery shopping technique
Abstract:
Předložená bakalářská práce pojednává o implementaci marketingové metody zvané "mystery shopping" v praxi. Provedený výzkum je realizován v konkurenčních obchodech se sportovním zbožím, a to konkrétně v obchodech Sportisimo, A3 Sport a Intersport. V první teoretické části se seznámíme s problematikou marketingu služeb, tedy jaké jsou jejich charakteristické vlastnosti a také jak vypadá rozšířený marketingový …more
Abstract:
The bachelor´s thesis deals with the implementation of the marketing method called mystery shopping in practice. The reseach was made in competitive sporting goods - Sportisimo, A3 Sport and Intersport. The first theoretical part describes the issue of service marketing like the characteristic features of that and how the marketing mix looks like. The second chapter is focused on the process of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STOKLASOVÁ, Lenka. Porovnání konkurenčních obchodů metodou mystery shoppingu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management