Kritické hodnocení public relations zámku ve Zruči nad Sázavou – Markéta Krátká
Markéta Krátká
Bakalářská práce
Kritické hodnocení public relations zámku ve Zruči nad Sázavou
Critical assessement of the attitude towards public relations of the Zruč nad Sázavou chateau
Anotace:
Bakalářská práce Kritické hodnocení public relations zámku ve Zruči nad Sázavou má za cíl zhodnotit uvádění do praxe základních nástrojů public relations, zejména utváření pozitivní image, nabídku služeb a prostředků komunikace s veřejností této památky regionálního charakteru. V první části je představen zámek v kontextu města s celkovou nabídkou služeb návštěvníkům s přihlédnutím ke konkurenčnímu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the assessement of the attitude towards public relations of this cultural monument of regional character. The first goal of author is to evaluate the formation of positive image, a service offer and PR resources. The current state provides the SWOT analysis and the institution's communication plan towards the target groups. After defining the current situation, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: PhDr. Ondřej Tikovský, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Kapustová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 2. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Prezentace a ochrana kulturního dědictví
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace a spolupráce města Valtice s veřejností
Daniela Zentrichová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace s veřejností během mimořádných událostí – doporučené chování během útoku aktivního střelce
Veronika Kantorová -
Komunikace města Kuřim s občany
Zuzana Martini -
Komunikace neziskových organizací s veřejností
Radka Ledecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva