Návrh víkendových pobytových akcí s ohledem na roční období. – Mgr. Tereza Fialová
Mgr. Tereza Fialová
Bakalářská práce
Návrh víkendových pobytových akcí s ohledem na roční období.
Proposal of weekend movement course with regard to season.
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje projekt čtyř fitness víkendů, které jsou speciálně určeny pro jednotlivá roční období. Úvodní část se zabývá marketingem a organizací sportovních událostí s ohledem na propagaci navržených fitness víkendů i wellness životního stylu obecně. V teoretické části jsou stručně popsány jednotlivé cvičební styly, formy a směry, které tvoří skladbu sezónních fitness víkendů. V praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis contains a project of four fitness weekends, which are specially designed for different seasons. The introduction deals with marketing and organization of sporting events with respect to publicity of designed fitness weekends and wellness lifestyle in general. Different exercise styles, forms and ways that make up a structure of seasonal fitness weekends are briefly described in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pj2rs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
Lucie Gaždová -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Východiska pro marketingovou kampaň a návrh komunikačního mixu
Aneta Ženíšková -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová