Management a marketing ruské fotbalové ligy – Mgr. Michal Pospíšil
Mgr. Michal Pospíšil
Bakalářská práce
Management a marketing ruské fotbalové ligy
Management and Marketing of the Russian Football League
Anotace:
Předmětem bakalářské práce na téma „Management a marketink ruské fotbalové ligy“ je za pomocí literatury a dalších zdrojů analyzovat fungování a plánováni ruské Premier League. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny důležité pojmy z oblasti managementu a marketingu, které jsou potřebné k pochopení části praktické.Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Management and marketing of the Russian Football League. It’s goal with help of literature and other sources to analyze the operation and planning of the Russian Premier League. The theoretical part describes and explains the important concepts of management and marketing that are needed to understand the practical section.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/db3tb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Mach
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a sponzoring v českém hokejovém prostředí
Denisa Veselá -
Reklama a sponzoring v profesionálních fotbalových klubech v České republice
Ladislav Derych -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Využití PPC reklamy v marketingové kampani pro hudební projekt Pavel Hanus
Matouš Urban