Strategická analýza automobilového odvětví v České republice – Bc. Nikola Krönerová
Bc. Nikola Krönerová
Master's thesis
Strategická analýza automobilového odvětví v České republice
Strategic analysis of the automotive branch in the Czech Republic
Abstract:
Krönerová, N. Strategická analýza automobilového odvětví v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné strategie k upev-nění konkurenceschopnosti podniků působících v dodavatelském odvětví plastových vý-lisků pro výrobce automobilů. Ve vlastní práci byly pro výsledek práce využity analýzy vnějšího prostředí …moreAbstract:
Krönerová, N. Strategic analysis of automotive branch in the Czech Republic. Diploma the-sis. Brno: Mendel University in Brno, 2015. This diploma thesis is headed to define the strategic recommendation for competitive strength consolidation of supplying companies to automotive makers. For output in the practical background was applied external analysis and competitive force analysis. For examination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Duda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÖNEROVÁ, Nikola. \textit{Strategická analýza automobilového odvětví v České republice}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/5t5ibm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
The key challenges of Environmental Taxes for a greener and more progressive economy: the case of Plastic Packaging Taxes arising in the European Union
Milton LUPCHINSKI -
Global Inspirations and Plastic Modesty: The Case of Intimacy and Composite Gender Arrangements in Iran
Elaheh Mohammadi
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights