Václav STUCHLÍK

Bachelor's thesis

Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio

Proposal of an advertising campaign for the firm Z-studio
Anotácia:
Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zabývající se reklamou a postupem při přípravě reklamní kampaně. Dále se zabývá obrazy, slovy a barvami v reklamě. V neposlední řadě vytvářením reklamních textů. Na počátku praktické části je představena firma Z STUDIO, pro niž je reklamní kampaň navrhnuta. Následuje konkrétní návrh reklamní kampaně a ukázka, jakým způsobem je rea …viac
Abstract:
The theoretical part of bachelor´s work includes the summary of relevant literature focusing on advertising and a procedure with preparation of an advertising campaign. Next the ba-chelor´s work considers images, words and colours in the advertising campaign. Last but not least it considers forming the advertisement text. At the beginning of the practical part Z STUDIO firm, for which the advertising …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor: 10423

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2009
  • Vedúci: Radim Tučník

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STUCHLÍK, Václav. Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.