Pavel Hennlich

Bakalářská práce

Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz

Advertisement campaign and search engine optimization of e-shop Cyklostore.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních témat, online reklamní kampaň a problematika optimalizace pro vyhledávače - SEO. Tato témata jsou z hlediska nejnovějších poznatků a trendů shrnuta v přehledové části a následně aplikována na rodinném e-shopu. V praktické části poté probíhá marketingová kampaň a dále je analyzován konkrétní zvolený web a pro jeho odhalené nedostatky je navrženo řešení …více
Abstract:
This bachelor thesis consists of two main topics, an online advertisement campaign and the issue of search engine optimization - SEO. These two topics are described in the theoretical part based on newest trends and findings, and then applied on the chosen e-shop. The practical part then consists of a description of the marketing campaign conducted by the author, an analysis of the website on which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
  • Vedoucí: David Chudán
  • Oponent: Stanislav Vojíř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48454