Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio – Václav STUCHLÍK
Václav STUCHLÍK
Bachelor's thesis
Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio
Proposal of an advertising campaign for the firm Z-studio
Anotácia:
Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zabývající se reklamou a postupem při přípravě reklamní kampaně. Dále se zabývá obrazy, slovy a barvami v reklamě. V neposlední řadě vytvářením reklamních textů. Na počátku praktické části je představena firma Z STUDIO, pro niž je reklamní kampaň navrhnuta. Následuje konkrétní návrh reklamní kampaně a ukázka, jakým způsobem je rea …viacAbstract:
The theoretical part of bachelor´s work includes the summary of relevant literature focusing on advertising and a procedure with preparation of an advertising campaign. Next the ba-chelor´s work considers images, words and colours in the advertising campaign. Last but not least it considers forming the advertisement text. At the beginning of the practical part Z STUDIO firm, for which the advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2008
Identifikátor:
10423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STUCHLÍK, Václav. Návrh reklamní kampaně pro firmu Z-studio. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 12. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní kampaň a její plánování
David Levička -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Iva Šlemendová -
Návrh reklamní kampaně určitého produktu u konkrétní firmy
Jan Jína -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně
Michal Takács -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Ondřej Blažek -
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
Pavel Hennlich -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin