Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions – Bc. Milan KLEMŠ
Bc. Milan KLEMŠ
Master's thesis
Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions
Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions
Abstract:
The study's aim is designed to explore differences in promotion of high-culture events in contrast to the ones that lie in the popular sector. On the grounds of these findings the study will point out what promotional elements they can adopt from each other to increase their effectiveness. In addition, this work tries to find out whether the theory on emotional communication matches with the genuine …viacAbstract:
The study's aim is designed to explore differences in promotion of high-culture events in contrast to the ones that lie in the popular sector. On the grounds of these findings the study will point out what promotional elements they can adopt from each other to increase their effectiveness. In addition, this work tries to find out whether the theory on emotional communication matches with the genuine …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
18397
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEMŠ, Milan. Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.