Bc. Ilona Smolová

Bachelor's thesis

Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů.

Research of application forms to strengthening customers loyalty and customers loyalty these customers.
Anotácia:
Práce se zabývá posilováním loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů. V první části práce je vymezen pojem zákaznická loajalita. Dále je pozornost věnována faktorům, které zákaznickou loajalitu ovlivňují, loajalitě zaměstnanců, kteří obsluhují zákazníky a formám posilování vztahů, které vedou k růstu loajality zákazníků v hodnotovém řetězci. V druhé části bakalářské práce jsou uvedeny výsledky …viac
Abstract:
The work deals with the strengthening customer loyalty and customers of those customers. At the first part of my work is defined what a customer loyalty is. Next part is focused on factors, which affects the customer loyalty, employee loyalty, who care about customers, and forms of strengthening relationships, which leads to an increase of customer loyalty in the value chain. At the second part of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedúci: doc. Ing. Lenka Branská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Smolová, Ilona. Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů a zákazníků těchto odběratelů.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická