Jan Frydrych

Bakalářská práce

Modul pro 3D herní plochu hry Carcassonne

3D Engine for Game Carcassonne
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vytvořit 3D náhled na herní plochu hry Carcassonne. 3D náhled je implementovaný v jazyce Java, za podpory knihovny LWJGL, která poskytuje přístup k funkcím z grafické knihovny OpenGL. Práce je rozdělena na několik částí. V první části se věnuji popisu knihoven pro podporu tvorby grafiky v jazyce Java. Další část obsahuje zmínku o tvorbě 3D modelů. Poslední část se věnuje …více
Abstract:
The aim of my thesis is to create a 3D perspective on the game play area Carcassonne. 3D preview is implemented in Java, with the support of LWJGL library that provides access to the features of graphics library OpenGL. The work is divided into several parts. In the first part I describe libraries to support the creation of graphics in Java. Another section contains a reference to the creation of 3D …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: David Ježek
  • Oponent: Jakub Štolfa

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava