Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji – Martin Zdráhala
Martin Zdráhala
Bachelor's thesis
Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji
Analysis of Consumers Behavior Towards Buying Branded Food in Retail in Zlín Region
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem postojů spotřebitelů ke značkovým potravinám. V teoretické části je zpracována problematika značek rodinné, individuální, značkové, privátní, generické a licencované a nákupní chování spotřebitele a faktory ovlivňující nákupní chování. Cílem praktické části je zpracování návrhu na doporučení maloobchodům při prezentaci značkových potravin. Zdrojem informací pro doporučení …viacAbstract:
The topic of this bachelor thesis is consumer behaviour toward buying branded food. Teoretical part deals with branding types of brands, which includes family, individual, private, manufacturer, licensed, and generic branding and consumer purchase behaviour and factors, that influence consumer purchase behaviour. The aim of this bachelor thesis is formulate recommendations for retailers in presentation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zverejniť od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZDRÁHALA, Martin. \textit{Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/5tlmgd/.
Jak správně citovat práci
Zdráhala, Martin. Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Vliv rozsahu poskytovaného sortimentu potravin maloobchodních jednotek na nákupní chování spotřebitelů s potravinovými alergiemi
Petra Jarolímková -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Nákupní chování orientované na zdravé potraviny
Alžběta POLÁKOVÁ -
Nákupní chování spotřebitele a plýtvání potravinami. Umístění ovoce a zeleniny v nákupním vozíku.
Karla Mičkerová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Studium interakce proteinů rodiny p53 s DNA modifikovanou novými typy fluorescenčních značek
Martin Langer