Marketingová komunikace ve finanční instituci – Bc. Veronika Stumpfová
Bc. Veronika Stumpfová
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve finanční instituci
Marketing Communication in a Financial Institution
Anotace:
Marketingová komunikace je jednou z nejvýznamnějších a nejvíce viditelných částí marketingového mixu. Využívá celou řadu nástrojů jako je reklama, podpora prodeje, public relations, výstavy a veletrhy a další. Cílem marketingového komunikačního mixu je seznámit cílové skupiny s produkty firmy a přesvědčit je o nákupu, zvýšit prodejnost produktů, vytvořit si věrné zákazníky, rozšířit řady zákazníků …víceAbstract:
Marketing communication is one of the most important and most visible parts of the marketing mix. It utilizes a range of tools such as advertising, sales support, public relations, exhibitions, fairs and others. The objective of the marketing mix is to acquaint target groups with relevant products and convince them to buy the products, increase product sales, get loyal customers, extend the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gd7pg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Analýza marketingové komunikace bankovní společnosti
Patricie Fojtíková -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Návrh marketingové komunikace bankovní společnosti
Petra Vincourková -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová -
Analýza marketingové komunikace vybrané banky
Valerie Zrubecká -
Marketingová komunikace pro seniory
Kristýna Jursíková