Marketingová komunikace ve finanční instituci – Bc. Veronika Stumpfová
Bc. Veronika Stumpfová
Master's thesis
Marketingová komunikace ve finanční instituci
Marketing Communication in a Financial Institution
Abstract:
Marketingová komunikace je jednou z nejvýznamnějších a nejvíce viditelných částí marketingového mixu. Využívá celou řadu nástrojů jako je reklama, podpora prodeje, public relations, výstavy a veletrhy a další. Cílem marketingového komunikačního mixu je seznámit cílové skupiny s produkty firmy a přesvědčit je o nákupu, zvýšit prodejnost produktů, vytvořit si věrné zákazníky, rozšířit řady zákazníků …moreAbstract:
Marketing communication is one of the most important and most visible parts of the marketing mix. It utilizes a range of tools such as advertising, sales support, public relations, exhibitions, fairs and others. The objective of the marketing mix is to acquaint target groups with relevant products and convince them to buy the products, increase product sales, get loyal customers, extend the customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/gd7pg/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. František Jirásek, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Novák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STUMPFOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová komunikace ve finanční instituci}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5tpzoj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Analýza marketingové komunikace bankovní společnosti
Patricie Fojtíková -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Návrh marketingové komunikace bankovní společnosti
Petra Vincourková -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová -
Analýza marketingové komunikace vybrané banky
Valerie Zrubecká -
Marketingová komunikace pro seniory
Kristýna Jursíková