Bc. Veronika Stumpfová

Master's thesis

Marketingová komunikace ve finanční instituci

Marketing Communication in a Financial Institution
Abstract:
Marketingová komunikace je jednou z nejvýznamnějších a nejvíce viditelných částí marketingového mixu. Využívá celou řadu nástrojů jako je reklama, podpora prodeje, public relations, výstavy a veletrhy a další. Cílem marketingového komunikačního mixu je seznámit cílové skupiny s produkty firmy a přesvědčit je o nákupu, zvýšit prodejnost produktů, vytvořit si věrné zákazníky, rozšířit řady zákazníků …more
Abstract:
Marketing communication is one of the most important and most visible parts of the marketing mix. It utilizes a range of tools such as advertising, sales support, public relations, exhibitions, fairs and others. The objective of the marketing mix is to acquaint target groups with relevant products and convince them to buy the products, increase product sales, get loyal customers, extend the customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. František Jirásek, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Master programme / field:
Economics and Management / Finance