Bc. Veronika Stumpfová

Diplomová práce

Marketingová komunikace ve finanční instituci

Marketing Communication in a Financial Institution
Anotace:
Marketingová komunikace je jednou z nejvýznamnějších a nejvíce viditelných částí marketingového mixu. Využívá celou řadu nástrojů jako je reklama, podpora prodeje, public relations, výstavy a veletrhy a další. Cílem marketingového komunikačního mixu je seznámit cílové skupiny s produkty firmy a přesvědčit je o nákupu, zvýšit prodejnost produktů, vytvořit si věrné zákazníky, rozšířit řady zákazníků …více
Abstract:
Marketing communication is one of the most important and most visible parts of the marketing mix. It utilizes a range of tools such as advertising, sales support, public relations, exhibitions, fairs and others. The objective of the marketing mix is to acquaint target groups with relevant products and convince them to buy the products, increase product sales, get loyal customers, extend the customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance