Jan FLAX

Bachelor's thesis

Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky

The participation of physically handicapped children in instruction
Abstract:
Tato práce mapuje postoje a hodnotovou orientaci pedagogických pracovníků a společnosti k postiženým dětem. Hledá závažné problémy v této oblasti výchovného působení pedagogů. Práce zvýrazňuje, že děti s postižením patří do běžných předškolních a školských zařízení, že jsou to děti velmi vnímavé ke všem sociálním a společenským vlivům. Výhody integrovaného způsobu výchovy a vzdělávání lze spatřovat …more
Abstract:
This work is mapping out the values orientation of the pedagogic staff and the Ministry of Education, Youth and Sports officials vis \`{a} vis the handicapped children. It is looking for significant problems in the sphere of the pedagogues{\crq} educational impact. It stresses the fact that children with disabilities belong to regular pre-school and school facilities. Advantages of an integrated mode …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2006
Identifier: 1004214

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FLAX, Jan. Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 11. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institut
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.