Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky – Jan FLAX
Jan FLAX
Bachelor's thesis
Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky
The participation of physically handicapped children in instruction
Anotácia:
Tato práce mapuje postoje a hodnotovou orientaci pedagogických pracovníků a společnosti k postiženým dětem. Hledá závažné problémy v této oblasti výchovného působení pedagogů. Práce zvýrazňuje, že děti s postižením patří do běžných předškolních a školských zařízení, že jsou to děti velmi vnímavé ke všem sociálním a společenským vlivům. Výhody integrovaného způsobu výchovy a vzdělávání lze spatřovat …viacAbstract:
This work is mapping out the values orientation of the pedagogic staff and the Ministry of Education, Youth and Sports officials vis \`{a} vis the handicapped children. It is looking for significant problems in the sphere of the pedagogues{\crq} educational impact. It stresses the fact that children with disabilities belong to regular pre-school and school facilities. Advantages of an integrated mode …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2006
Identifikátor:
1004214
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FLAX, Jan. Tělesně postižené dítě a jeho zapojení do výuky. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 11. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Univerzitní institutBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Role sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v rodinných systémech cizinců z třetích zemí
Petra Viktora -
Role sociálního pracovníka při integraci romských rodin
Terezie Šabratová -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku
Magdalena Maňáková -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková -
Role školy a školského systému v reprodukci vzdělanostních nerovností s akcentem na problematiku víceletých gymnázií
Kateřina Kochová -
Role školy ve vytváření kulturního kapitálu žáků
Dagmar Rudolfová -
Role středních škol v procesu přípravy studentů na vysokoškolské studium
Martina Šmeralová