Olga Kusáková

Bakalářská práce

Ochrana spotřebitele ve veřejné autobusové dopravě a řešení neshod ve styku s cestující veřejností

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele a kvalitou služeb ve veřejné autobusové dopravě. Zaměřuje se na legislativní oporou při uplatňování reklamací. V praktické části se věnuje systému reklamací konkrétní autobusové společnosti a doporučuje návrhy na zlepšení. Důkladněji zkoumá a analyzuje stížnosti a reklamace od cestujících a pátrá po jejich příčinách.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedoucí: Helena Chvojková
  • Oponent: Josef Roman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6805