Zdeňka Kulhánková

Diplomová práce

Využití marketingových strategií v řízení organizace

Usage of marketing strategies in company management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickými rysy marketingové strategie a marketingové komunikace používané při marketingu služeb. Produkt – služba je nehmotný a proto je třeba při komunikování poselství, v reklamně a v dalších součástech marketingové mixu pracovat jinak. Při komunikování služby je třeba se více zaměřit na emoce a volit jiné marketingové strategie.Případová studie se zabývá novou firmou …více
Abstract:
The graduation thesis put mind to specific aspects of marketing strategy and marketing communication in the field of service marketing. The product – i. e. service, is immaterial and that is why we have to work differently with communication of mission, advertising and other parts of marketing mix. While communicate service we have to more accent emotions and select another marketing strategy. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 5txuf4 5txuf4/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.