Specifika výchovně - vzdělávací práce s dětmi s vadami řeči – Lenka SOUČKOVÁ
Lenka SOUČKOVÁ
Diplomová práce
Specifika výchovně - vzdělávací práce s dětmi s vadami řeči
Specifics of bring - up educational cooperation with children with speech defects
Anotace:
Pro diplomovou práci jsem si vybrala téma: ?Specifika výchovně ? vzdělávací práce s dětmi s vadami řeči?. Vzhledem k tomu, že jsem se začala tímto tématem zabývat již před 3 lety, nazvala bych dnes tuto práci jako ?Specifika výchovně-vzdělávací práce s dětmi s poruchami komunikačních schopností?. V teoretické části jsem popsala základní logopedické pojmy vývoje řeči, logopedické diagnózy a poruchy …víceAbstract:
For the subject of my dissertation work I have chosen the theme: ,Specifications of the developmental-educational work with children with speech defects'. I have started with this subject over three years ago and today I would have called it ,Specifications of the developmental-educational work with children with impaired communication capabilities.' In the theory section I have outlined the basic …víceKlíčová slova
Integrace komunikace logopedie prognóza reedukace řeč škola výchova vývoj řeči vzdělávání.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 12. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Vališová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOUČKOVÁ, Lenka. \textit{Specifika výchovně - vzdělávací práce s dětmi s vadami řeči}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/5u3llx/.
Jak správně citovat práci
SOUČKOVÁ, Lenka. Specifika výchovně - vzdělávací práce s dětmi s vadami řeči. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 11. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Role managementu elektronické komunikace a elektronického vzdělávání ve firmě
Jiří Mucha -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením
Ivana Soběslavová -
Reedukace narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v období pandemie
Marcela Macková -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Dítě s vývojovou dysfázii ve školním věku a jeho reedukace
Zuzana NAGYOVÁ -
Integrace a inkluze dítěte s poruchou autistického spektra v ZŠ
Lucia Zahradníková