Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce – Bc. Klára Petrů
Bc. Klára Petrů
Bachelor's thesis
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
The analysis of private labels in selected retail chain
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je maloobchod, marketingová komunikace a privátní značky. V aplikační části jsou popsány jednotlivé privátní značky maloobchodního řetězce Tesco. Je provedena analýza konkurence a srovnání privátních značek vybrané konkurence Lidl a Penny …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of private labels of selected retail chain Tesco Stores ČR. The theoretical part defines basic concepts such as retail, marketing communication and private brands. The practical part describes the various private brands of the retail chain Tesco. The competition and comparison of the selected rival private label Lidl and Penny Market is analysed. The knowledge of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ihv5o/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRŮ, Klára. \textit{Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/5u4aji/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Tereza KOVANDOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk STUDENÝ