Bc. Markéta Strnadová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce popisuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakteristika, analýza a vyhodnocení těchto aspektů ve vybrané obchodní jednotce Terno Jednota v Týně nad Vltavou. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu konkurence prodejen Penny Market a Lidl v Týně nad Vltavou. Prvotní data byla získána metodou pozorování obchodních jednotek, použitím elektronického …more
Abstract:
Abstract Bachelor's thesis describes the theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim is to characterize, analyze and evaluate these aspects in selected business unit Terno Jednota in Týn nad Vltavou. Partial aim is to compare shopping atmosphere and merchandising of competitors Penny Market and Lidl in Týn nad Vltavou. Initial data were obtained by observation of business units, by using …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích