Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Markéta Strnadová
Bc. Markéta Strnadová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce popisuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakteristika, analýza a vyhodnocení těchto aspektů ve vybrané obchodní jednotce Terno Jednota v Týně nad Vltavou. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu konkurence prodejen Penny Market a Lidl v Týně nad Vltavou. Prvotní data byla získána metodou pozorování obchodních jednotek, použitím elektronického …moreAbstract:
Abstract Bachelor's thesis describes the theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim is to characterize, analyze and evaluate these aspects in selected business unit Terno Jednota in Týn nad Vltavou. Partial aim is to compare shopping atmosphere and merchandising of competitors Penny Market and Lidl in Týn nad Vltavou. Initial data were obtained by observation of business units, by using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/r9p7f/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRNADOVÁ, Markéta. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/5u4dot/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Pavel Smrž -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik