Thai Quang
Bakalářská práce
On-line marketing přes sociální sítě
Online marketing on social media
Anotace:
Téma bakalářské práce je věnováno online marketingu na sociálních sítích s důrazem na efektivní využití tohoto nástroje pro propagaci produktů. Práce se zaměřuje na konkrétní podnik v oblasti prodeje květin a přináší teoretický pohled na online marketing a sociální sítě. Analytická část se soustředí na aktuální situaci podniku v online marketingové komunikaci a jeho postavení na trhu. S využitím analýzy …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is dedicated to online marketing on social media with an emphasis on the effective utilization of this tool for product promotion. The thesis focuses on a specific business in the flower retail sector, providing a theoretical overview of online marketing and social networks. The analytical part concentrates on the current online marketing communication of the business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Barbora Vaculová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Marketing
Nia Todua