Analýza užívateľského rozhrania webu Zlin Design Week – Tomáš Klas
Tomáš Klas
Bakalářská práce
Analýza užívateľského rozhrania webu Zlin Design Week
User Interface of the Zlin Design Week Website
Anotace:
Bakalářská práce na téma Analýza uživatelského rozhraní webu Zlin Design Week se věnuje stavu webu designového festivalu Zlin Design Week a zabývá se jeho funkčností a uživatelností jako forma marketingové komunikace, kde je web jedním z jejích hlavních nástrojů. Zaměřuje se hlavně na snadnou orientaci na webu, jakož i jeho celkový dojem na uživatele. V rámci teoretické části jsou představeny a vysvětleny …víceAbstract:
The bachelor's thesis on the topic "Analysis of the user interface of the Zlin Design Week website" is devoted to the state of the website of the Zlin Design Week design festival and deals with its functionality and usability as a form of marketing communication, where the website is one of its main tools. It mainly focuses on easy navigation on the website, as well as its overall impression on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klas, Tomáš. Analýza užívateľského rozhrania webu Zlin Design Week. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci
Phuong Anh Pham -
Design podcastu Zlin Design Week
Kateřina Večerková -
Vizuální styl festivalu Zlin Design Week
Diana Randjaková -
Scény Zlin Design Week
Natália Beláková