Lukáš Lízal

Bakalářská práce

Implementace elastického skrolování v herním vývojovém prostředí Unity

Elastic scrolling implementation in Unity game engine
Anotace:
Práce popisuje možnosti tvorby dotykových uživatelských rozhraní v kontextu herního vývojového prostředí Unity. Práce je jak v teoretické, tak i praktické části zaměřena zejména na techniku elastického posuvu. Praktickou částí práce je rozšíření pro Unity, které nabízí dva dotykové ovladače umožňující elastický posuv včetně nástrojů usnadnění. Další součást praktické části je mobilní aplikace, která …více
Abstract:
The thesis describes the development of touch user interfaces in mobile game development by using Unity game engine. Both the theoretical and the practical parts of the thesis focus on the elastic scrolling feature. The outcome of the practical solution is an extension of Unity that offers two distinct touch controllers. These two touch controllers feature elastic scrolling as well as tools for user …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milan Doležal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky