Agresivita mládeže ve školském prostředí – Bc. Filip Navrátil, DiS.
Bc. Filip Navrátil, DiS.
Diplomová práce
Agresivita mládeže ve školském prostředí
Aggression youth in the school environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou agresivního chování žáků a studentů ve školním prostředí. Teoretická část rozkrývá poznatky o všech proměnných, které ovlivňují agresivitu a agresivní chování žáků a studentů. Rozebírá prostředí z pohledu nejdůležitějšího činitele při vývoji lidské osobnosti a s tím spojené přejímání správných vzorců chování. Následuje rozbor agrese a jejích podob. Jsou zde také …víceAbstract:
This thesis deals with the aggressive behaviour of pupils and students in the school environment. The theoretical part reveals the knowledge of all the variables that affect aggression and aggressive behavior of pupils and students. It analyzes the environment from the perspective of the most important factors in the development of the human personality and the associated acceptance of appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Zveřejnit od: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Navrátil, Filip. Agresivita mládeže ve školském prostředí. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Celiakie ve školním a rodinném prostředí
Nikola Bednářová -
Mimoškolní aktivity vybraného vzorku dětí mladšího školního věku ve vztahu k rodinnému prostředí.
Hana HORTOVÁ -
Romské dítě "po škole" Význam romské kultury, rodinného, školního a neformálního (mimorodinného a mimoškolního) prostředí pro výchovu a vzdělávání romských dětí
Aneta VOMLELOVÁ -
Efektivní metody prevence rizikového chování dětí v online prostředí se zaměřením na školní prostředí
Jana MÁCHOVÁ -
Prostředí školní družiny a jeho význam v prevenci problémového chování
Lucie Varyšová -
Školní klima - srovnání školního prostředí a prostředí odborné praxe
Jana BROULÍKOVÁ -
Vliv rodinného prostředí na školní zralost dětí
Hana Rösslová -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová