Anna BÍLKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o.

Marketing plan of the RENTAL s.r.o. company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce nazvané {\clqq}Marketingový plán firmy RENTAL s.r.o.`` je sestavení marketingového plánu pro společnost, která působí na současném trhu jako síť videopůjčoven nesoucí jednotný název EUROtip. Tento plán směruje k dosažení spokojenosti zákazníka díky uplatnění komunikační strategie zaměřené na podporu prodeje. Obsahem plánu je definování cílů společnosti, zvolení strategie …more
Abstract:
Bachelor thesis {\clqq}Marketing plan of the RENTAL s.r.o. company``. The aim of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for a company that runs a network of video rental stores {--} called EUROtip. This plan intends to increase customer{\crq}s satisfaction by implementing a communication strategy through sales support activities. The work contains a definition of the company{\crq}s goals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier: 2459

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2006
  • Supervisor: Ing. Jiří Filipec

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BÍLKOVÁ, Anna. Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.