Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o. – Anna BÍLKOVÁ
Anna BÍLKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o.
Marketing plan of the RENTAL s.r.o. company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce nazvané {\clqq}Marketingový plán firmy RENTAL s.r.o.`` je sestavení marketingového plánu pro společnost, která působí na současném trhu jako síť videopůjčoven nesoucí jednotný název EUROtip. Tento plán směruje k dosažení spokojenosti zákazníka díky uplatnění komunikační strategie zaměřené na podporu prodeje. Obsahem plánu je definování cílů společnosti, zvolení strategie …víceAbstract:
Bachelor thesis {\clqq}Marketing plan of the RENTAL s.r.o. company``. The aim of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for a company that runs a network of video rental stores {--} called EUROtip. This plan intends to increase customer{\crq}s satisfaction by implementing a communication strategy through sales support activities. The work contains a definition of the company{\crq}s goals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2006
- Vedoucí: Ing. Jiří Filipec
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLKOVÁ, Anna. Marketingový plán firmy RENTAL s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Aktualizace marketingové strategie obchodní společnosti
Olga Jedličková