Bc. Eliška Konečná

Diplomová práce

Online marketingová strategie vybraného podniku

Online Marketing Strategy of a Given Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro podnik prodávající cyklistické vybavení. V rámci teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje online marketingu a je představen SOSTAC model, který je v praktické části následován při navržení strategie. V prvním kroku je zpracována situační analýza, na základě které jsou stanoveny cíle. Následně jsou představeny …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose an online marketing strategy for a small company selling bicycle equipment. In the theoretical part, basic terms and tools of online marketing are defined and a SOSTAC framework is introduced. This framework is followed also in the practical part where the situation analysis is conducted and based on its results the goals are set. As a next step the strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta